close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פריצת מנעול - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

מערכת שורשכב אלול, תשעט22/09/2019

פריצת מנעול זו פרוצדורה שנשמעת לרובנו מסובכת וקשה לביצוע ואכן מדובר במשהו שלא כל אחד יכול לעשות

תגיות:
פריצת מנעול זו פרוצדורה שנשמעת לרובנו מסובכת וקשה לביצוע ואכן מדובר במשהו שלא כל אחד יכול לעשות. למען האמת, אין צורך לנסות לפרוץ מנעולים מכיוון שאם הם לא מאפשרים לנו לחדור אותם כנראה אנו לא צריכים להימצא במקום או מצויים בבעיה מורכבת.

אף על פי כן, לא צריך להילחץ או לחוש תסכול מכיוון שיש אנשים שזו בדיוק העבודה שלהם והם נחשבים לבעלי מקצוע בתחום. בעל מקצוע שיש לו הסמכה לפרוץ מנעול מכונים גם 'מנעולן' ובמידה והוא אכן מוסמך לכך, הוא עבר הכשרה וקורס בתחום זה ויש ברשותו תעודה מטעם המשטרה המאשרת לו לעסוק בפריצת מנעולים וכספות.

איך
פורצים מנעול דלת?

בסרטים אנו תמיד רואים איך הגיבור מצליח לפרוץ את הדלת בכוח פיזי ובקלות אך במציאות הדברים נראים אחרת. גם דלתות ישנות עם מנעול מיושן וחלש עשויות להיות מסובכות לפריצה וקרוב לוודאי אם ננסה לבצע את הפריצה באמצעות כוח פיזי נסבול מחבלה כלשהי או חמור מכך – מפציעה קשה.

כמו כן, פריצה של דלת בכוח פיזי גורמת ליותר נזק מאשר אתם יכולים לחשוב על כך. הדרך הנכונה ביותר לפריצת מנעול דלת היא באמצעות שירות של מנעולן מוסמך. למנעולן יש את כלי העבודה הנחוצים לפריצת מנעולים והוא יוכל לבצע את העבודה תוך דקות ספורות, גם אם מדובר בצילינדר חדשני ומתקדם.

מתי צריך להחליף צילינדר?
את התשובה לשאלה זו רצוי גם כן להפנות לגורם מקצועי כמו מנעולן. יחד עם זאת, אנו יכולים להציע לכם להחליף מנעול במידה ואתם מסתבכים בפתיחת הדלת או סגירתה יותר מכמה פעמים. הצילינדר אמור לעבוד בצורה תקינה ולאפשר לכם לצאת ולהכנס בדלת ללא תקיעות מיותרות או בעיות אחרות.

כמו כן, פעמים רבות אנשים בוחרים להחליף מנעול צילינדר כאשר הם מאבדים את המפתח לדירה או למשרד ובשל חשש מפורצים או גנבים הם מעדיפים לשלם כמה שקלים ולהחליף צילינדר. סיבה נוספת להחלפת צילינדר היא כאשר אתם נכנסים לגור בדירה חדשה שלפני כן גרו בה דיירים אחרים ואתם חוששים שהם לא העבירו לכם את כל המפתחות. ובכן, הסיבות העיקריות להחלפת צילינדר קשורות לביטחון ולחוסר תקינות של הצילינדר ואם במקרה שלכם מדובר בסיבה אחרת – אנו ממליצים להתייעץ עם מנעולן.

כמה עולה החלפת צילינדר ומי יכול לבצע עבודה זו?
כמו פריצת דלת, כך גם החלפת הצילינדר זו עבודה שמנעולן יכול לעשות בקלות ובמהרה. החלפת צילינדר תעלה לכם כמה עשרות שקלים ולעיתים יותר, תלוי בתמחור של המנעולן אותו הזמנתם לבצע את העבודה. רצוי להתעניין בעלות העבודה ולשאול את המנעולן עוד לפני שהוא מגיע אליכם מה סדר גודל המחיר לעבודה שאתם מעוניינים להזמינו לבצעה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה